Heb je een klacht?

Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van je.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht, bespreek dit dan met de huisarts of een van de andere medewerkers van de praktijk. We zullen dan proberen het probleem op te lossen samen met jou.

Wil je liever schriftelijk je klacht indienen, vul dan onderstaand klachtenformulier in. De praktijkmanager neemt op werkdagen binnen 1 week contact met je op om de klacht te bespreken en op te lossen.
Er wordt dan telefonisch of schriftelijk contact met je opgenomen.

Heb je een klacht?

Wij doen elke dag ons best om je naar tevredenheid te helpen. Toch kan het zo zijn dat je daar niet tevreden over bent en dan horen wij dat graag van je.

Ben je niet tevreden of heb je een klacht, bespreek dit dan met de huisarts of een van de andere medewerkers van de praktijk. We zullen dan proberen het probleem op te lossen samen met jou.

Wil je liever schriftelijk je klacht indienen, vul dan onderstaand klachtenformulier in. De praktijkmanager neemt op werkdagen binnen 1 week contact met je op om de klacht te bespreken en op te lossen.
Er wordt dan telefonisch of schriftelijk contact met je opgenomen.

Een klachtenfunctionaris inschakelen

Heeft een gesprek met de zorgverlener of de praktijkmanager niet het gewenste resultaat opgeleverd? Dan kun je een beroep doen op een klachtenfunctionaris van Centric Health Nederland.

Je dient hiervoor rechtstreeks een mail sturen naar klachtenfunctionaris@centrichealth.nl

Vermeld duidelijk de praktijknaam, wat de klacht en wat uw hulpvraag is.
De klachtenfunctionaris neemt op werkdagen binnen 1 week contact met je op om de klacht te bespreken en op te lossen.

De huisartsenvoorziening is aangesloten bij: Stichting Klachten en Geschillen Eerstelijns Zorg (SKGE). U kunt het model klachtenregeling inzien op www.skge.nl

Klachtenformulier

Gegevens van *

Wie is erbij betrokken? *

Wat is de aard van de klacht? *